ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU

Przygotuj produkt do zwrotu (pełnowartościowy, nadający się do ponownej sprzedaży): upewnij się, że został odpowiednio zapakowany, tak aby był zabezpieczony podczas wysyłki, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonymi do niego prezentami oraz próbkami.


Jeżeli produkt został otwarty, bądź w jakiś inny sposób użyty, brak możliwości zwrotu lub wymiany.

Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od dostawy. 

Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

W ciągu 14 dni od dostawy, wypełnij formularz zwrotu.

Warunki które ma spełnić zwracany towar:

1. Wypełniony ręcznie DRUKOWNYMI LITERAMI lub na komputerze. (Brak możliwości zrozumiałego odczytania pisma reklamacyjnego spowoduje brak pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy.)

2. Wyraźne i dokładnie podane dane do zwrotu (Imię i Nazwisko, adres, numer telefonu, nr konta bankowego składający się z 26 cyfr). Brak jakiejkolwiek informacji spowoduje brak pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy).

3. Zwrotna paczka powinna być wysłana jako paczka (nie list).

4. Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

5. Nie przyjmujemy zwrotnych paczek pobraniowych, nie ponosimy odpowiedzialności za wysyłanie paczki zwrotnej w dany sposób.

6. Nie zwracamy kosztów za zwrotną przesyłkę. Kupujący ma to na własnej odpowiedzialności.

Od momentu przyjęcia paczki zwrotnej przez nasz magazyn, zachowamy termin na sprawdzenie zwrotnego produktu do 14 dni, po pozytywnemu potwierdzeniu przyjęciu reklamacji środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych w sposób wskazany przez konsumenta (przelew na konto lub przekaz na adres). W przypadku negatywnej weryfikacji przyjęcia zwrotnego produktu, skontaktujemy się z konsumentem w celu weryfikacji danych lub wyjaśnień odnośnie zwróconego produktu, po czym sprawa zostanie uznana jako zakończona.

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Odesłać zwracany produkt trzeba na adres: Potażowa 41A, 02-400 Warszawa. Virgin Born sp. z o.o.

Błąd w adresie lub nazwie firmy spowoduje brak skutecznego doręczenia, upewnij się w prawidłowości danych przed wysyłką. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie nieprawidłowych danych.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.